Amningssvammel

Jag vill att Lillasyster T ska sova bättre om natten.
Jag vill ha möjlighet att vara borta en kväll.

Då kan jag inte amma sista målet samt vid 23-tiden...för då är det som inte många timmar därimellan...och jag vill liksom känna mig fri om jag nu ändå inte är hemma.

Hon vill inte dricka ur flaska...hon kan...men vill inte...

Jag ammar gärna kvällsmålet...hittills har hon fått gröt vid fem och sen har jag ammat godnat vid sjutiden. Nu har vi nyligen bytt så att det är mat och potatis vid fem och gröt vid sju...men Lillasyster VILL amma...hon äter iof gärna gröt...ÅXÅ

Jag har inte hjärta att neka....hur många... månader till kan det röra sig om? 2? 3?...max 4:a....Jag kan vänta...det är så många månader kvar av livet efteråt....

Det skulle däremot vara bra för sambon att ha några ensamma kvällar med två barn...men det får vänta....han lär få ändå ;)

Jag kan inte neka min lilla bebis ..... hela hon visar att hon vill....och jag vet att hon skulle gråta sig till sömns om hon inte fick....och det kan jag inte med....Jag får vänta.... men vi kör på med mat och gröt enligt den ny ordningen samt vällingträning...såsmåningom kankse hon gör annat val själv....kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0