Inte trodde jag på möhippa

Inte trodde jag att jag skulle få en möhippa, vi som knappt bjudit några...men det fick jag. Igår. Totalt aningslös. Helt överraskad.
Åtta stycken hade på en halv vecka fått ihop sig själva och kvällen.

Jag blev rörd, glad och pirrig. Fortfarande sitter känslan i.

Det var en klassisk hippa med inspelnng av skiva och dans och frågor, god mat på restaurang toppat med champagne och jordgubbar i gröngräset i sommarsolen.

Temat var givet. Carola och "Hey Mickey "eller Micke som det blev. Man kan ju fråga sig varför jag inte är signad som varken sång- eller dansartist...märkligt ;)

Grymt trött idag efter att Lillasyster T deklarerade morgon kl 04.40 vilket gör en trött alla dagar men kommer man dessutom isäng efter tolvslaget så blir det ju inte bättre....men tröttheten har hållit sig i schack buren på glädjepirret.

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart, det var du värd :-)

2009-06-25 @ 19:47:48
URL: http://networkingblogg.blogspot.com/
Postat av: kapybaran

hurra! vad härligt!!!



och du, jäklar vad taggad jag blev av ditt löparinlägg. ska nog rota fram skorna...

2009-06-26 @ 08:55:09
URL: http://kapybaran.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0