I morgon...

...ska jag in på ombeskitning av underlivet.
Jag är skitnervös för vad de ska säga oavsett vad de säger


Scenario 1
Åh det här ser såååå fint ut. Det är bara att smörja och försöka och såsmåningom så blir det en större mynning.

Såsåningom:
När är det?
Större mynning: Ja iof hellre det än så som det är nu...men jag vill ju gärna ha en elastisk vagina och ingen plastpåsemodell


Scenario 2
Oj då! Här är det bara att göra om och göra rätt.  Jag bokar in dig på en operation om några veckor

Jag bävar för en operation...Underlivssmärtan från efter förlossningen känns allt för verklig fortfarande  för att jag inte ska axakt komma ihåg...Är rädd för smärtan som bedövningen medför och rädd för s,ärtan när bedövningen släpper och rädd för läkningsprocessen...tänk om det inte blir bra. Och om de ändå måste göras om så vill jag göra det ganska så omgående....Jag vill ju gärna ha tillbaka mitt underliv...inte som förrut det accepterar jag...men i funktion.


2007: Sexliv efter äggklocka
2008: I början inget sexliv pga progesteronkladd, sen i princip inget sexliv pga höggravid, sen inget sexliv pga nyförlöst
2009: Kommer jag att få ha något sexliv?


Skulle ni vilja hålla en tumme för mig i morgon?

Kommentarer
Postat av: maria

jag ska VERKLIGEN hålla tummen för dig i morgon! lycka till!

2009-01-12 @ 10:59:47
URL: http://vilangtar.wordpress.com
Postat av: Sandra

Tummar hålls!! www.trendystickers.dk

2009-01-12 @ 14:36:44
URL: http://barasandra.blogspot.com
Postat av: Sandra

Du har fått en award av mig, vet att du verkligen gillar alla listor och sånt som cirkulerar ;-) he he

2009-01-12 @ 15:02:45
URL: http://barasandra.blogspot.com
Postat av: toveb

Håller alla tillgängliga tummar!

2009-01-12 @ 20:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0