Om att anpassa sig

  • Först var jag smal som en vidja
  • Sen gick jag upp i vikt och blev mullig
  • sen tävlade jag i Athlteic Fitnes
  • och så blev jag gravid med halvstor mage och snitt
  • Brösten blir enorma
  • 10 månader senare är jag mer vältränad än ever och springer sthlm marathon på 4 h
  • brösten är knapp existerande
  • Sen går jag upp i vikt
  • Blir gravid
  • Får en gigantisk mage
  • Föder barn
  • Trasigt underliv
  • Brösten blir fylliga
  • Underliv läker (och tros funger igen)
  • Brösten krymper
  • Magen blir platt igen (nästan som innan faktiskt),Inte en bristning, inte det minsta magfladder
  • Jag börjar bli smal igen
  • Brösten spänner och läcker
  • Brösten börjar bli normala igen

Att säga att kvinnokroppen är fantastisk och anpassnningsbar en grav underdrift


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är helt ofattbart när man tänker efter!



Jag undrar hur det känns att vara smal som en vidja..drömmer



2009-02-27 @ 08:37:39
Postat av: Kattmamman (a.k.a. Bridz)

Wow!



Du är så cool!



Om min mage blir platt igen efter viktuppgången på nästan 40 kilo, då tänker jag hålla med dig. Men innan dess är jag en aning grinig.

2009-02-27 @ 17:00:16
URL: http://kattmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0