Men va fan

Har haft lite ont i tjejmagen...men det har jag haft till och från ändå sedan T föddes (eftervärkar)...men nu såg jag blodspår i trosorna....

Jag hade hopptas på dess frånvaro i minst 10 månader så som det var efter A...men så verkar det alltså inte...

Eller så är det mina minipiller som spökar (har käkat dem i 1,5 vecka)...av dem kan man ju få småblödningar

men det här käns misstänkt likt mensvärk....


UPPDATERING 2009-02-29
Det var visst en finne som det hade gått hål på...och värken den är borta den med...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag fick min 8 veckor efter förl. Skitkul!!

2009-02-23 @ 09:36:28
Postat av: Cinks

Skönt :-)

2009-02-26 @ 15:36:34
URL: http://cinks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0