Snippkaos

Storasyster A har de tufft - Snippan är ur spel

Urinvägsinfektion = skrik och panik = penecellin = utslaget underliv med vamp och klåda = skrik och panik

detta var den kortaste verisonen

här kommer en kort verision av natten och morgonen

penecellinkur avslutad. A har problem med snippan, det kliar och svider. jag misstänker svamp - jag salvar. A vaknat med skrik och panik inatt med en närapå söndekliad snippa, salva och lungande prat om tomtar och troll.
A hinner inte till toaletten på morgonen. Kiss på hela toalett golvet - mamma Tisalen torkar. Lillasyster T bajsar, fortsätter att bajsa...eller bajsar igen när blöjan är av - bajs på badrumsgolvet - pappa mannen torkar

Så kan det va

Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

UVI är ett straff, jag hade det som A när jag var liten. Krama flickebarnet.

2009-12-07 @ 19:58:55
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0