Navelskåderi

Kroppen förändrars ig när man har varit gravid och fött barn...den förändrar sig av att bli äldre också. En del förändringar är helt okej...men förändringar som man måste vänja sig med...men helt okej...andra förändringar kan jag inte acceptera.

Bröst: från fylliga B+ till ganska tomma A-. Annorlunda, men okej...de är ju så pass små att hängighet är en omöjlighet (fast man ska aldrig säga aldrig - rätt som det är sitter jag väl med två plastpåsar med en golfboll längst ner)

Midja: Hade väldigt lite midja innan och definitivt inte mer nu, helt okej efetrsok jag inet var bortskämd förrut.

Underliv: Ser förmodligen helt okej ut, men det ser ut som någon annas. Jag måset vänja mig. Känns fortfarande stramt och lite väl tajt...men det ger sig väl. Förstår inte hur den strama känslan kan komma sig för utseendet är alt annat än stramt och tajt...

Naveln: Putar ut som en vindruva och den tänker inte gå tillbaka. Detta kan jag inte acceptera och förlika mig med. Det är inte snyggt! Det ser faktiskt inte klokt ut. Andra som ser den (när jag visar vad jag pratar om ) får rektionen "Oj, gör det ont" Kanske kan landstinget hjälpa mig med detta. Om inte så ringer jag Akademikliniken (kanske får jag vara med i tv till på köpet ;) naveln kommer troligen att bli min nya bloggföljetong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0