Besök hos Barnmorskan

Hon tyckte verkligen att jag skulle vara ledig nästa vecka - helst tyckte hon att jga skulle sluta jobba nu...men ngn oedning får det ju vara. Jag var lite "slliten" i mina värden som hon uttryckte det. Värdena var inte dåliga....men heller inte speciellt bra. Det tillsammans med min onda rygg var ingen bra jobbkombnation.

Magen hade växt mer än bra sedan förra veckan
SF 34 cm (slänger in en magbild ikväll) för det är en ökning med 3 cm på en vecka...och det är ganska mycket...

Liten ligger med huvudet ner, nersjunken i bäckenet men ännu inte fixerad....hon tyckte det kändes som om jag hade ett rymligt bäcken - det låter bra för det innebär att det borde bli lättare att föda barn.

Vi pratade förlossning. Jag fick beröm för mitt förlossningsbrev ;). Hon tyckte att det var bland det bättre hon sett.... (det blev ung samma som jag la ut i ett tidigare nlägg). Bra att veta vad jag INTE vill, och vad jag tror att jag vill men lämna många öppningar för att pröva på lite varianter av ställningar osv.

När jag gick fick jag en stor kram för hon var inte helt säker på att jag skulle dyka upp hos henne nästa vecka.....oj vad jag hoppas att hon har rätt

Kommentarer
Postat av: kapybaran

Ja må hon leva!

Hoppas sambon skärper till sig och förstår dig efter ditt (väldigt välformulerade) mail.

Och att du blir uppvaktad på ett passande sätt.

& hoppas att bm hade rätt så du slipper ond rygg, kissnödiga nätter och annat elände -för att istället utsättas för läckande bröst, nattvak och bajsblöjor :)

KRAM

2008-09-09 @ 13:16:22
URL: http://kapybaran.blogspot.com/
Postat av: toveb

Ska vi hålla tummarna tillsammans? :-)

2008-09-09 @ 22:06:20
URL: http://toveb.typepad.com/thomasotove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0