Stygnen

"stygnen är sydda med självupplösande tråd"
"de brukar inte fungera på mig, de löser inte upp sig och de som sys invändigt brukar krypa ut eller bli inflamerade"
"men då har de inte använt självupplösande tråd"
"hmmpf"


...och vad var det jag sa....
 
(sluta läs nu om du är lättäcklad)

Två varblåsor med halvupplösta stygn har jag redan punkterat nära ändtarmen. Och nyss upptäckte jag  att det som jag trodde var en del av ett brett ärr var en stor blåsa - den är punkterad men jag får inte ut stygnet. Upptäckye även att det jag trodde var ömmhet pga klippet var ytterligare en inflammation...

Oh yes..I love föda barn...både före, under och efter....

Få se hur det ser ut om ngn dag...annars måste nog någon kolla upp det hela...


Kommentarer
Postat av: Lilla Knyttet

Kanske de borde ha lyssnat på dig? Men det är klart, det skulle ju innebära att de fick vika sig för någon annan och så kan vi inte ha det.



Hoppsan. Nu var jag nog lite spydig. Fy på mig.

2008-10-31 @ 00:09:10
URL: http://lillaknyttet.wordpress.com
Postat av: toveb

Nej, men, aj! Och fy för att de inte lyssnade på dig. :-(

2008-10-31 @ 09:26:16
URL: http://toveb.typepad.com/thomasotove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0