Underlivsbesiktning

Idag var det dags för besök hos BM och besiktning av underliv och kontroll av knip. Jag blev godkänd i alla delarna;
- utvändigt underliv
- invändigt underliv
- knipförmåga

Jag är med andra ord läkt..men det finns alltid ett men...(flera...)

Jag har läkt ihop lite fel. BM trodde inte att det skulle vare sig kännas eller synas men jag skulle såklart höra av mig om det skulle störa mig.
Klippet och den invändiga bristningen har ju såklart orsakat ärrvävnad...den är öm och stel. Maseras med fördel med olja (sedär då hade jag fortsatt användning av min snippolja ;)

BM är nöjd med knipet...det är dock inte jag. (Jag läcker när jag nyser...det gillar jag INTE). Jag var betydligt starkare innan underlivsmasakern. Så det blir till att träna mer knip och så småningom ska jag väl kunna pilla in vaginalkulorna så att jag kan styrketräna bäckenmuskelaturen ordentligt .

Min lilla yttepytte hemorrojd som jag hade innan (och inte märkte av egentligen) har växt till sig och blivit öm och dum, den får för sig att blöda ibland...kan se ut som om någon har slaktat något när jag varit på toaletten...(som tur var verkar det som om slakten har lugnat sig för denna gången)...den föredetta yttepyttiga har dessutom fått sällskap av en tjock kompis. Den senare hoppas jag vill ge sig av...jag har dock inte så stort hopp om det...

Hon frågade hur jag hade tänkt kring preventivmedel...jag har ju inte tänkt så mycket alls. Ömmheten och stelheten från hoptråcklingen av mitt underliv har ju inte lockat till att prova sex (psykiskt kan jag ju iof gärna tänka mig lite sex). Tror jag återkommer nästa år om det. Skulle vi få till det innan dess så ligger det några kondomer i nattduksbordlådan (som storasyster A hittade i förrgår och undrade vad det var .... jag sa att det var en plastbit som var Pappas som hon skulle lägga tillbaka...)

Följetongen av mitt underliv fortsätter....Nån gång ska jag kunna skriva  "the happy end"...nångång ska jag kunna skriva att allt är som förrut...åtminstone  så gott som...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Allstå, ibland undrar jag om du och jag lever samma liv :-)

2008-11-13 @ 10:24:49
URL: http://barasandra.blogspot.com
Postat av: maria

vad skönt att du blev godkänd på besiktningen! jag ska på min i morgon (tydligen skillnad på hur länge det dröjer, jag har 13 veckor sen förlossningen i morgon)



det där med att skriva "the happy end" längtar jag också till! hoppas verkligen att allt ska bli som förut, men jag tvivlar. just nu väntar jag på att få re-operera mina stygn, eftersom jag blivit sydd för mycket...



lycka till med knipet!

2008-11-13 @ 10:32:46
URL: http://vilangtar.wordpress.com
Postat av: Cinks

...riktigt som förut blir det väl aldrig, men det behöver inte betyda att det bara blir sämre, bra annorlunda :-) Kniiiip!

2008-11-13 @ 17:42:12
URL: http://cinks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0