Hängröv

Inte visste jag att jag varit gravid i arslet!? men uppenbarligen så är det så....

Från att ha haft en ganska stor svank och en rumpa som stått rakt ut har den efter denna graviditet rasat ner några decimeter och snuddar snart knävecken. Jag ser ju, hemska tanke, nästan ut som min morsa

Nu är det benböj och utfall som gäller för att se om jag kan hissa bort rumpan några centimeter, åtminsone så att den inte tar emot när jag går...skulle förmodligen hjälpa om den dessutom blev av med lite barlast...

Kommentarer
Postat av: Fibula

nu tror jag nog att du överdriver lite smått..

2008-11-29 @ 01:59:50
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Cinks

"Kuvertrumpa" (!) som min man kallade det för härom dagen. "Päronrumpa" som jag brukar säga. Uschja, det går alldeles för fort för den att halka ner och uj vad det kräver ansträngningar för att hissa upp den igen.

2008-12-01 @ 13:07:25
URL: http://cinks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0