Påläst!

Igår var jag hos BM för ett infomöte tillsammans med andra gravid i v 20-25. Märker snabbt att de andra inte har haft några större problem med att bli gravida...hur kunde jag veta det? Jo de ställde sådana frågor som är direkt självklar för de som fått kämpa och således läst på om befruktning och hur man sköter om en tidig graviditet, sådant som är självklart för de som kollat upp 1000 ggr huruvida man kan blöda och vara gravid...sån kunskap som liksom är självklar numera. Dömde först ut dem som en samling spån...men med lite eftertanke hade jag nog platsat i spånsamlingen när jag väntade A...

Kommentarer
Postat av: Lilla Knyttet

Jag var ett spån jag med när jag väntade dottern. Man är inte påläst innan alls och jag minns att jag tyckte att inskrivningen hos bm var så sent och jag visste inte alls vad jag borde göra innan. Och jag skrevs inte in förrns i v14.



Fast jag är lite förvånad ändå. Internet var ju inte alls så stort för 10 år sen när jag var gravid. Nu kan man ju kolla upp allt själv i stort sett.

2008-05-28 @ 17:10:30
URL: http://lillaknyttet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0