Inskriven och klar

Jag har världens gulligaste BM, så är det bara! jag har samma nu som när jag väntade A.

Fylleriblanketten var väldigt allround med val som "ofrilvilligt barnlös, antal år" och sedan massor av val på hur man sedan slutligen lyckats bli gravid. Det tyckte jag var bra.

Mina värden så bra ut.

HB 125
Tryck 100/60
Socker 4,3

Däremot ngt förhöjda proetin och äggeviteämnen i urinen så sådana tester kommer jag att få fortsätta att ta.

Vi pratade om min trassliga väg för att komma hit och om min oro som inte vill släppa om att det nu är dött...nu längtar och bävar jag till nästa vecka när jag ska göra VUL...då kommer jag att vara i 11+0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0