Jag vill bygga bo!

Sedan någon vecka har jag sjuka begär efter att boa, förbereda och inhandla. Jag har gjort en lista och bockat för allt jag vet att vi har....men jag vill köpa resten...jag vill sortera och vika små, små kläder....men jag väntar...tycker att det är förtidigt ännu....jag har tänkt att vänta till semestern i alla fall.....men jag vet precis vilken byrå och vilket spjälskydd jag vill ha....

Ja har fuskat, men bara lite.....jag har  köpt en amningströja (BOOB) på tradera. Jag har åxå köpt några nya bh:ar eftersom brösten gått från A till C+. BHarna är amningsbhar....men nu börjar dem bli för små....Visst är det lite kul med stora lökar....men vart ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med stora lökar?? Det enda jag hade sett fram emot när det gäller att sluta amma var att få mindre, hanterbara tuttar. 70D here I come, liksom. Och nu jävlar är de bigger than ever. F är banne mig på gränsen till litet. HJÄLP!



:-D

2008-06-17 @ 07:55:12
URL: http://annaombarnloshet.blogspot.com
Postat av: MOE

Mysigt att boa! Större tuttar vad det anbelangar, så behöver jag inga. de jag har är på gränsen redan. När jag väntade A höll ryggen på att gå av typ... Mina tuttar var dubbelt så stora som A's huvud, det såg helt galet ut på första bilderna.

2008-06-17 @ 08:31:49
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0