Väntan på ett samtal

Fick tag på KK igår...de anser ...ja jag vet inte riktigt ännu...men de anser i alla fall något. Jag väntar att snällaste Läkare Å ska ringa till mig för att diskutera igenom läget. Får se vad hon säger...beroende på vad så ska jag kontakta KL.

Som svar på kommentarsfråga på mitt förra inlägg så bor jag i  Västmanland så det är lite långt till GBG...men många tack för tipset.

Jag har fått molvärk...det behöver inte betyda  nånting. Vid miga graviditeter så har jag fått så ca 1 vecka innan BIM, vid mina menstruationer åxå. Tycker bara att den är lite väl stark för att vara positiv.
Brösten som varit ömma sedan ÄL är bara ytterst ytterst pytte ömma längre...
Prognos: Inte god

Kommentarer
Postat av: Fibula

Håller tummarna!

2008-01-16 @ 12:44:50
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Tingeling

Stor kram, gumman.

2008-01-16 @ 16:43:01
URL: http://www.tingeling1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0