Så korkat!

Jag kunde inte hålla mig...i skåpet på jobbet låg ett äl-test...jag kissade på det....

Enligt testet har jag ägglossning nu...

Det är bra att få utslag på ÄL-test när man inte har ÄL och man hoppas på att vara gravid...för de ger ofta utslag om man är gravid...Nu är det ju tyvärr så att jag fick utslag på äl-test förra månaden också (en annan sort dock) och inte var jag gravid för det...jag tror progesteronet kan vara en stor bov här...

Just nu känns det ändå bra....bättre med utslag än att det hade varit helt blankt...det var ett mycket starkt utslag som ger mig hopp om moprgondagens riktiga testning.

samtidigt vet jag ju att detta test inte betyder det allra minsta...att gravtestet imorgon lika gärna kan bli minus....men hoppet om ett pluss är väckt...det är så korkat...för fallet ner blir nu så mycket hårdare


så korkat

varför gör jag så här?

Kommentarer
Postat av: jonna

Håller tummarna så de värker. Jag har aldrig fått stegring på ÄL-test förutom vid just ÄL, men vet många som fått det när det flyttat in en liten en.
Själv har jag fått besök av det mindre roliga slaget :-(
Men kom igen du nu! Ett plus hos dig skulle göra mig såååå glad!!!

2008-01-22 @ 12:41:18
URL: http://finnjonna.blogspot.com
Postat av: Lucia

Håller verkligen alla tummar jag har (har tyvärr bara 2) för att du ska få ditt efterlängtade plus imorgon..eller några dagar senare! sorry att jag missuppfattde angående adoptionen..
kram..

2008-01-22 @ 17:36:18
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: Julia

Positivt ÄL-test nu! Jag tror helt klart du är gravid! Håller tummarna för dig!

2008-01-22 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0