Pluss och minus

Fick råd om att ändå gravtesta...så jag tänkte att det kanske kan mota bort, effektivt, grav-spöket. Testade i morse, testet var skrikande negativt.


Nu vid lunch så tog jag istället ett ÄL-test...ganska starkt utslag...Känns märkligt om det skulle vara ÄL på G. Om man räknar frn den 25:e då jag hade BIM så är det i så fall ÄL på dag 15 ca....och det känns ju rimligt. Om man räknar från det att mensen faktiskt kom så blir det bara dag 9-10 ca...det är tidigt. Har inget riktigt sekret...ingen ärk....inte den karakterisktiska i alla fall

Jaja...får ju se till att ha sex i alla fall och fortsätta att ÄL-testa för att se om strecket försvinner så att jag vet om jag ska börja med progesteron eller inte.

Ska i alla fall söka någon på KK i veckan för att höra lite över hur de tror. Kan Äl komma nu? Är det ngn kvalitet på denna Äl då? Är det ngn idé att köra med progesteron eller bättre att vänta en månad (vänta vill jag ju inte...)? Vad tror ni?

Ska köpa digitala ÄL.test i morgon på lunchen om jag fortfarande får strakt utslag med mina stavar så att jag kan dubbelkolla.

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsturist

Jag fick höra av min Dr Gyn att den hormonella menstruationen kan börja några dagar tidigare än den synliga blödningen (när man tar progesteron), och ÄL kan därför komma tidigare utan att det behöver vara någon fara. Jag hade en äggblåsa på 12 mm redan på dag 5 denna gång och förväntas ha ÄL på dag 11, och det skulle inte vara något hinder, så det kan absolut vara på gång för din del! Lycka till! :-)

2008-01-06 @ 21:20:06
URL: http://www.fertilitetsturist.blogspot.com/
Postat av: Tisalen

Fertilitetsturist!

TACK!!!! för den upplysningen...känns mycket bättre nu!

2008-01-07 @ 08:49:58
URL: http://tisalen.blogg.se/
Postat av: MOE

Jobbigt när kroppen aldrig följer sitt mönster. Hoppas du får ordning på allt snart.

2008-01-07 @ 12:14:46
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0