Om att njuta

Först....jag är ÖVERVÄLDIGAD och RÖRD över att så många bryr sig om mig och mina nojor och tar sig tid att svara och peppa. Det värmer MYCKET!!

Den värsta molvärken verkar ha gett sig...nu känns det mer i sidorna, i ligamenten, och det stör mig inte alls.

Oron kommer att följa mig genom hela graviditen - om inte för det ena så för det andra. Så var det när jag väntade A och jag är övertygad om att det kommer att bli lika nu. Skillnaden denna gång är att jag på ett annat sätt har längtat efter detta och att detta kommer att bli min sista graviditet (för detta kommer att gå vägen!) så detta ska jag njuta av. Liksom Linda säger så tror jag åxå att man kan påverka sin sinnestämning mycket genom sin inställning. Det gäller bara att komma ihåg det....

Just nu njuter jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0