Molvärk

Molvärken vid graviditet är förvillande lik molvärk inför antågande mens.

Innan jag får mens så får jag en molande värk på sidorna som går mot mitten av nedre magen som till en början kommer och går i vågor för att sedan bli konstant och värre samt söka sig mer och mer mot mitten av magen.

Denna molvärk är precis som den som jag har innan mensen är ett faktum....fast den kommer inte in till mitten...den ligger kvar med tyngdpunkten på sidorna (men ibland är den i mitten och vandrar lite ändå). Ibland är värken skarpare (det är då oron kommer) och ibland väldigt dov och knappt kännbar och ibland borta.

Vid mina missfall har värken också varit så här men sedan blivit mycket skarp och ihållande som en riktigt jävlig mensvärk.

Jag skulle absolut inte kunna skilja de olika värkerna åt i dess inledningsskede...helt omöjligt


Kommentarer
Postat av: Tingeling

Tack gumman för svaret!
Man vet aldrig när man igen går i hoppets tider och känner efter så det ryker om det. Kram!

2008-01-25 @ 11:26:15
URL: http://tingeling1.wordpress.com
Postat av: Kaica

Jösses! Här är man borta några dagar och så går du och plussar. GRRRRAARTTIS! Å vad underbart. Njut av molandet du! ;)
Kram, Kaica

2008-01-27 @ 14:48:57
URL: http://kaica.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0