Livmodern i mikroskop

ÄNTLIGEN ringde Läkare Å från KK. Hon är enn underbar människa...hon bryr sig om mig och vill mig väl att allt ska fungera och bli bra..fort...det var därför hon inte ringt ännu...hon ville stämma av och fråga runt lite innan hon ringde mig...så hon kunde ge mig svar och förslag.

Hon tror att jag har ÄL. Känningar och utslag på stickan talar ju mycket för det. Däremot tycker även hon att mina blödningar är märkliga och att de borde kollas upp...igen...så nu väntar jag på kallelse att göra nytt cellprov samt att kika på livmodern (och i?) med mikroskop för att se om det kan ge några svar.
beroende på vad detta visar elelr inte visar så ska vi gå vidare.

Jag kommer ändå i nästa vecka att ringa KL...jag ska ringa efter det att jag testat negativt med gravtest (ni ser vilket hopp jag ger till ett pluss...) för att se om de vill ta sig an mig och hur de vill ta sig an mig.

Tänker inte berätta för KL om Kk och vise verca (om det inte blir helt nödvändigt)...jag tänker helt enkelt vara otrogen ;)

Jag vägrara att vänta och avvakta mer...nu vill jag ha handling!



Dagens symptomstatus: Det har inte (hitills) idag kommit något brunt...och jag har molvärk från och till

Kommentarer
Postat av: MOE

Hoppas du inte behöver ringa nån nästa vecka, utan att det blir + istället!

2008-01-17 @ 15:27:29
URL: http://lilla2an.wordpress.com
Postat av: Kaica

Tjenixen! Fick ditt meddelande och svarar här också ang. progesteron.
"Oki! Var så litet så. Synd att svenska FASS ofta är så dålig. Inte ens när man klickar för "FASS för förskrivare" så kommer det så mycket mer information.
Lägger till dig i min lista över bloggar som jag läser. Hoppas ok?! :)

2008-01-18 @ 20:35:05
URL: http://kaica.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0