Jag ska inte knarka mer

Varför söker man sig till information om sådana som det inte gått bra för...det är klart att det finns de som förlorat sina barn under alla delar av graviditen om jag söker....men vad är vitsen med att söka sig till den informationen? Ingen...jag mår ju bara dåligt av den. Oavsett hur långt man komemr i graviditeten finns det inga garantier...men det är ju det jag vill hitta...och det komemr jag ju i alla fall inte att göra.

Därför lovar jag härmed att sluta knarka negativt gravidinformation...jag ska bara läsa objektiva skrivningar om fosterutveckliong och historier med lyckligt slut, jag lovar och svär!

Kommentarer
Postat av: Pyzen

Visst är det konstigt. Har tidigare läst allt sådant. Men nu har jag bestämt mig för positivt tänkande. Man mår nog bättre av det.

2008-02-15 @ 12:53:21
URL: http://[email protected]
Postat av: bonnie

Tror ska göra en raid till bokaffär eller bibliotek.

2008-02-15 @ 13:02:39
Postat av: zelda

Oj vad jag känner igen mig. När jag var höggravid med dottern hittade jag åt varenda artikel som jag tror var skriven i ämnet "barn som dör under sista graviditetsveckan"... Det fanns säkert inte så många men nog lyckades jag hitta dem...

Det är verkligen skumt vilka saker man gör. Kan det vara för att på nåt sätt försöka förbereda sig på det som ev kan gå fel, för att skydda sig?

Man kan ju tyvärr inte påverka det som sker, och istället för att gå omkring och oroa sig är det nog bättre att njuta av varje dag som det är bra. (även fast man så klart har sämre dar också...)

Många kramar

2008-02-15 @ 18:48:06
URL: http://www.zeldastankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0