Försiktigt

Försiktigt vågar jag mig på att känna lite hopp igen.

Det bruna verkar ha gett med sig och nu kan man bara ana det om man är ytterst noggran i sin toapappersanalys...

Jag har mina gravsymptom kvar och jag har inte ont.

Jag har inte gjort och kommer heller inte att göra ngt VUL på grund av detta om det stannar så här....Jag googlade ordentligt på "Graviditet" och "blödningar" och hittade massor av tänkbara och harmlösa förklaringar till varför det kan komma lite blod i tidig graviditet. Det var nyttig läsning. Den läsningen borde vara obligatorisk när man får sitt pluss...skulle bespara många kvinnor många timmars oro...även om oron inte släpper helt så blir den betydligt mindre.

Igårkväll var vi på kalas...jag ser fläskig ut i mina kläder...det beror till stor del på att jag blivit fläskig på magen av allt mitt förmioddagsätande och mitt, för mig, onormala intag av godis de senaste veckorna...men det har inte satt sig mtcket på låren...utan på magen...förhoppningsvis beror det åxå på att liten tar plats i anspråk och tränger upp annat högre upp. Snyggt är det inte...men jag tar det så gärna...jag får helt enkelt anpassa min garderob.

Kommentarer
Postat av: Pyzen

Vad skönt. Jag som har verkligen sett fram emot att få följa mina favvo bloggares graviditeter, och jämföra dem med min egen.

2008-02-18 @ 11:58:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0