Besök hos barnmorskan (BM)

Järnvärdet var bättre än på länge (119), inte högt men inte heller skrämmande lågt, så jag har nu på nåder fått lov att bara ta järntabletter varannan dag.

Hjärtljuden låg på stadiga 148

Magen mätte 30 cm, vilket är mitt på normalkurvan.

Liten låg med huvudet ner...kanske...vi får se om 14 dagar.

Mycket riktigt har jag foglossning, BM tycker att jag ska ta det lungt.

Sammandragningarna ska vi kolla upp med ett urinprov för att utesluta att några elaka bakterier är med i spelet


Kommentarer
Postat av: MOE

Usch, inte kul med foglossning. Jag hade nån variant av det när jag väntade A. Inte skoj alls. Det enda bra var att man kunde be maken dammsuga ofta, för det fick man inte göra själv. Hihi.

2008-08-07 @ 09:08:52
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0