Total förvirring

Idag är jag inne på dag 9 i cykeln...blöder fortfarande/ har riklig blodblandad flytning.


Känner av höger äggstock... tog ett äl-test som gav ett relativt starkt utslag = ÄL vilken dag som helst...

Hallå...jag brukar ha ÄL ca dag 16-17...Inte 10...sista hade jag iof på dag 14...


Kan zonterapin göra detta???


Hur intresserad är sambon av sex när jag fortfarande blöder??? och varför blöder jag???


Förvirrad...jätteförvirrad och lite orolig över att något är fel...jättefel...

Om ÄL kommer nu så behöver jag i alla fall inte oroa mig för att den är när jag är i London...det är positivt


Kommentarer
Postat av: MOE

Usch, vad konstigt det är för dig!! Jag hoppas att någon vill hjälpa dig med att kolla upp det här med blödningarna. Progesteronet ska ju göra blödningarna bättre och inte sämre. Stå på dig, så du får hjälp. Kram!!

2007-10-13 @ 10:21:32
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0