Satans molvärk

Har funderat lite...

Vid mina tidigare MF så har jag haft kraftga blödningar...det har jag inte haft denna gång..utan bara en sparsam mens-blödning som sedan övergick till blod-flytningar som fortfarande håller i sig (inne på 4: veckan).
jag har åxå fortfarande molvärk...så pass mycket från och till att den ligger precis på värktablettsgränsen eller straxt däröver.

När jag var på KK gjorde de VUL och ingen graviditet eller gammal graviditet kunde ses....men jag undrara ändå om det inte är en massa gammal graviditet kvar...jag kan väl knappast ha blödit ur den som har blödit så sparsamt och det r därför som jag har så mycket värk och fortfarande blöder?

Ska ringa KK i morgon och fråga om detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0