London rapport

Att jag ar gravid har jag inte fattat...tog ett kort pa plusset sa att jag kan kika pa det iblan...kanns hlt overkligt...och jag litar inte alls pa det har....men nojjig ar jag inte...det ar bara liksom overkligt.

Kommer fortfarande lite rosa flytningar...kanns bra att bli kollad pa tisdag...eller om det var onsdag.

Oj, oj, oj vad jag shoppar...oxfordstreet shopping maraton.... trojor, trosor, styrumpor, koftor, skor, stovlar...men byxor hoppar jag over...kan forhoppningsvis inte ha dem snart i alla fall :) Jo ett par byxor kopte jag..pa rea...ett par mammabyxor....jag vet att jag ar totalknapp som gor det redan, men jag kunde liksom inte lata bli...dessutom kan jag ha dem som ogravid axa...en marklig men helt fantastisk modell.

Jag ar fortfarande forvirrad...men pa ett mer lyckligt vis


Kommentarer
Postat av: Lucia

Bara njut!!!
kram!

2007-10-21 @ 18:02:58
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0