London: rapport 2

Jag som hade lovat mig sjalv att inte noja denna graviditet utan bara njuta har raskt tagit ett kliv in i orons varld...

Blodflytningarna som nastan helt tog ledigt fredag och lordag har kommit tillbaka igen...gissa om jag analyserar toalettpapper, troskydd och kanner efter om jag har ont i magen eller inte.
Varje liten illamaende kanning ar SUPERVALKOMMEN och ja njuter verkligen de stunderna... vad markligt livet kan bli.

Molvarken kommer och gar och kanns sa dar lite diffust...det ar bra...blir det varre ar det inte bra...

Jag har aldrig shoppat sa har mycket pa sa kort tid i hela mitt liv...helt absurt...men inga astronomiska summor alls...och en del julklappar har det blivit...men anda...Jag kommer att skylla allt pa M..att det ar hon som overtalat mig :)

Nu ska jag agna resten av surftiden till att lasa min favobloggar

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsturist

Det är så synd att du ska behöva oroa dig... Hoppas att det snart slutar! I all välmening så önskar jag också att du får må riktigt illa hela tiden!!!

2007-10-21 @ 19:22:38
URL: http://www.fertilitetsturist.blogspot.com/
Postat av: Linda

Håller med ovanstående skrivare... så illa att du inte behöver fundera på om du är gravid eller inte, förutom den 10/11 då du ska må toppenbra såklart. :-)

2007-10-21 @ 20:07:03
Postat av: MOE

Låter som om du har det hur bra som helst. Inte alls avis... *visslar*

Det bara måste gå bra med lilla fröt nu!

2007-10-22 @ 08:41:39
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0