Inga förändringar

Blöder fortfarande...fast jag tror det är lite mindre nu.
Fortfarande ganska starka utslag på ÄL-stickan.

Tänk om jag ÄR gravid.... Jag borde kanske ta ett gravtest bara för att kunna utesluta en ev graviditet... ska ju trots allt till London i helgen...men tänk om jag INTE är gravid...vet inte om jag orkar se ett minus...


Vad talat för och emot en graviditet?

Mot:
- Hade riklig mens med smärta för 14 dagar sedan
- Blöder fortfarande
- Negativt gravtest för 14 dagar sedan
- Molvärk som nyss (kl 14) dök upp
- Förnuftet

För:
+ Kanske gjorde progesteronet att ägget kunde fästa men åxå så att jag blödde... för så fungerar ju Primolut Nor...skapar en "falsk" mensblödning om man inte skulle fått ngn på naturlig väg.
+ Tyckte att mensmärtan var annorlunda mot hur den brukar vara,,,mer brännade mot ljumskarna än molande på mitten.
+ Jag mår illa...ofta på kvällarna och på morgonen...och lite tjyvtjockt dess emellan (men på Kvinnokliniken sa det att jag förmodligen hade en maginfluensa)
+ Molvärk som nyss (kl 14) dök upp
+ Viljan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0