Humöret...

De sista dagarna innan BIM...och speciellt den här allra  allra sista innan.....är jag inte alls lätt att tass med...jag blir enormt, jätte, super, lätt irriterad...minsta lilla tänder igång mig.

Jag gillar inte alls denna person. Hon är inte ett dugg trevlig...det gör inte kära sambon och lilla A heller...kan jag lova.

Denna månad tror jag inte att det är så hormonberoende...utan bara av pressen, väntan på den förmodade besvikelsen, väntan på att veta att jag kankse behöver genomlida detta ännu engång och sedan kanske många gånger till.

Nu skulle jag helst bara vilja lägga mig ner och sova och så vips var det fredag  och jag kan få bli glad eller ledsen på en gång. Det är denna väntan på att ovissheten ska klarna som är den största terrorn. Jag gillar inte terrorister ;)

Kommentarer
Postat av: MOE

Vännen! Jag vet precis hur det känns. Men snart, snart är väntan över och du vet. Det SKA bli plus den här gången. Banne mig! Kram :)

2007-10-02 @ 16:14:13
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0