Jag ringde aldrig KK

KK = Kvinnokliniken

Mensen (eller vad det nu var) tog slut i förrgår.

Igår fanns inga tecken på något blod.

Idag kom det en skvätt rött och lite gammalt brunt dito.
Jag har ju de senaste cyklerna fått en liten eftersläntrare efter varje mens så jag tänkte avvakta dagen för att se om det är en sådan - ska se hur det verkar i morgonbitti... Jag vill ha fakta och underbyggda påståenden innan ett samtal.

I morgon ska jag i alla fall ringa KK oavsett. Jag undrar
1) har provsvaren kommit?
2) om jag har spottings nu...vad göra?
3) om Äl kommer och jag inte hinner påbörja ngn behandling eller om proven inte visar ngt... kan jag inte då få lite hjälpande hormoner mellan Äl och BIM...hon pratade ju ngt om detta...

Vill inte att denna cykel ska gå oprövad förbi...

Kommentarer
Postat av: Lucia

Klart man vill ta tillvara på varje cykel. En bortkastad cykel känns ju som en evighet av sorg..
kram..

2007-11-01 @ 21:34:08
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: Fibula

Håller tummarna för såväl 1) 2) och 3)!
Kram

2007-11-02 @ 09:40:02
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller tummarna för allt som ovanstående men tänkte meddela att jag inte kommer på besök på en vecka eller nåt, har lite att stå i. :-)

2007-11-02 @ 10:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0