Det känns bara för jävligt just nu....

Nu, alldelles nyss, kom den första spottingen...

Fritt fall långt, långt ner föll jag...det känns tomt och tungt...hade inte allas räknat med detta...

Jag vill inte längre...vill inte vara med mer...varför kan inte kroppen fungar normalt! Det här småblödadet tar knäcken på mig...

Känner mig desperat nu...vill inte ha dessa spottings...de påverkar livet så mycket....

...hur kul är sex och blod i kombination?
...hur kul är det att använda mensskydd i 14 dagar varje månad
...hur kul är det att vara i verkstaden när man redan från början vet att det är kört...men så får jag ändå upp ett hopp som sedan dör och jag faller...denna gången bblev fallet extra tungt och hårt...

Antar att jag ändå måste gravtesta några mornar nu ifall....

Det måste gå att göra ngt åt detta...ska ringa KK i morrn eller på tisdag...så här kan jag inte ha det...det måste kunna gå att få bukt på spottarna...

Just nu känner jag att jag är nära...nära att faktiskt ge upp...jag känner att orken inte finns där

Måste nog lära mig att vara nöjd med det jag har...acceptera att det inte alls blir som vi hade tänkt det...undrar hur lång tid det tar...undrar om det någonsin händer

tomt

trött

tröttlessen

Kommentarer
Postat av: Lucia

Molvärk och blodblandad flytning.. Det kan inte vara något annat än negativt då? Jag antar att du känner din kropp väl, så jag menar inte att komma med en dum kommentar. Hoppas det inte blev det.
kram..

2007-11-18 @ 20:59:55
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: Anna

Jobbigt, jag som oxå vill ha barn, bara negativ hela tiden i fem månader nu, gråt i brast och tycker allt är pisst.... såja, hoppas du lyckas till slut...
KRAM på dig.

2007-11-30 @ 09:26:46
Postat av: Anna

ville ej skriva min blogg offentligt för alla mina vänner,familjen osv läser min, vill inte dom ska veta nu redan om att vi försöker hela tiden, men om du vill prata och skriva, för vi är väl i samma situation, så MAILA till mig gärna på
[email protected]..

2007-11-30 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0