Bihålorna

Idag hade jag så ont...ondare än jag hade efter kejsarsnittet och då fick jag morfin. Ringde vårdcentralen...vilken jävla kärring som svarade...snacka om fel kvinna på fel plats.

Jag har haft problem med bihålorna MÅNGA gånger....jag VET när jag har bihålenflammation...men nääää det kan man inte vet om inte har fått en diagnos och framförallt kan man inte få bihåleinflammtion om man inte har haft en långdragen förkylning och så får man feber.

jag kan upplysa kärringen om att jag kan svara nej på samtliga av dessa påstående.
Jag får ALDRIG feber
Jag får bihåleinflammation lite spontant
och jag vet när jag får det oavsett läkares diagnos

Hade så ont att jag fick gå hem från jobbet

Nu jobbar peneccelin och alvedon duktigt ihop och jag känner livet sakta återvända

Just när jag hade som ondast så varjag lite lycklig över att jag inte är gravid eftrsom jag ohämmat kunde proppa i mig dubbeldos av alla värktabletter....

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Stackars dig, kurera dig nu, läs en god bok och skäm bort dig själv. Kram!

2007-06-26 @ 07:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0