Längtanslandet

Jag läser många bloggar om ofrivillig barnlöshet och deras kämpande och hur de är mitt i Längtanslandet...en del kommer ut ur landet på det ena eller andra sättet men många är åxå kvar.

Jag bor inte i Längtanslandet...jag har ju faktiskt en liten tjej...men det finns en ö till Längtanslandet som heter Syskonlängtan och landet och ön är förbundna med en stor bro. Jag kommer aldrig att till fullo förstå hur det är att bo mitt i Längtanslandet men jag tror att jag genom att vara bosatt på Syskonlängtan har fått en mycket god insikt i hur det kan vara att bo där...och det är inte lätt...för det är inte speciellt kul på Syskonlängtan heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0