Väntanlängtan

Jag väntar och längtar efter ÄL....borde vara här om ca en vecka

Jag väntar och längtar och är nyfiken på prog-starten ngn dag efter ÄL

Jag väntar och längtar och bävar efter den 24:e...då jag har svaret

mer än så vågar jag mig inte på....


För ett år sedan...när vi varit i bebisverkstaden en månad och skulle ge oss på vårt andra försök så pratade vi om nästa jul med fyra i familjen...om vi kunde planera in ngt till semstern eller om jag skulle vara högravid då...Allt sånt skiter jag i nu..nu planerar vi för österike -sweich (hur f-n stavas det egentligen?) i juni - fotboll, sevärdheter, natur och miljö i 14 dagar. Gravid eller inte...det ska bli kanon!

Vi ska boka kväll...

Kommentarer
Postat av: Lucia

Precis..Kan jag söka nytt jobb? Tänk om jag är gravid då? Kan vi boka resa i vinter? Då kanske jag är gravid. Bla, bla, bla...

2007-12-02 @ 21:11:56
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: MOE

Hoppas du får världens finaste julklapp!

2007-12-03 @ 08:33:20
URL: http://lilla2an.wordpress.com
Postat av: Linda

Gumman om du nu inte får världens finaste julklapp så hoppas jag att du lyckas koppla bort all barnlängtan bara denna dag så att du inte förstör julen för A. Kom ihåg att de känner så mycket som man tror att man döljer.
Om det nu inte blir en bra julklapp så tror jag att allt kommer att ordna sig under 2008, det kanske bara är så att det är ditt år :-)

2007-12-03 @ 20:37:00
Postat av: Fibula

Schweiz ;)

Jag ska också dit! I v. 1 och hämta hem en lyxig bil till en som har råd med en sån (och dessutom har råd att betala någon att åka ner och hämta den!) :)

Ska ni åka skidor eller?

2007-12-03 @ 22:38:21
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Mickis

Ja fy vad man funderar över framtiden. Borde gå att bara stänga av allt funderande.

Hoppas att ni får en bra jul!

2007-12-04 @ 07:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0