Nähä!

Mensvärk i gårkväll och jag var säker på att mensen skulle komma inatt så jag pulade upp menskoppen (recension kommer senare).

Döm om min förvåning i morse när koppen var tom!

Plockade fram grav-testet.....hur länge jag än väntade så kom där inget extra streck...Inte oväntat men hopplöshetskänsla. Mensvärken var dock borta så kankse.....hann jag bara tänka så kom den igen...och det är ingen liten "kankse-är -jag-gravid-molande" utan regelrätt smärtsam mensvärk...så jag pulade in koppen igen (jag blir bättre och bättre på pulandet ;)  men recension kommer sen det är så mycket annat som ska avhandlas förts...tex eftermiddagens akutant-besök)

Att det ska vara så jävla svårt! Blir förbannad! Arg! Ledsen! Uppgiven....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0