Nu är stygnen tagna :-)

Fortfarande ganska svullen på sälva ögonlocken, men nu kan man i alla fall på riktigt ana sig till resultatet. Våldsamt skönt att även kunna sminka sig en aning i alla fall.
 
Idag har jag mascara, bara aaaaningens brunt precis nära franskanten och sedan bara svept med puderborsten över ögonen för att lite mildra rodnanden. Annars så ser det ut som det gör.
 
15 februari
 
 
14 februari Bara några minuter efter att stygnens togs bort
 
 
15 februari Så här ser det ut idag när jag bara svept med ppuderborsten över ögonen

Kommentarer
Postat av: Kattmamman

Jag tycker att det ser jättefint ut. Vad fort det har gått.

2013-02-15 @ 17:44:14
Postat av: Jasmine

Så fint det blev!! Hos vem/vart gjorde du det ? Önskar få mina ögonlock fixade av samma duktiga läkare som du varit hos! Så bra gjort!!

2013-10-06 @ 18:17:33
Postat av: Jasmine

Hej igen..
Vet inte om du såg mitt inlägg så jag gör ett nytt försök. Jag undrar vem du gjorde din ögonlocksplastik hos? Kan du inte maila mig och berätta? Det vart ju så himla bra!!

2014-03-13 @ 19:51:41
Postat av: malin

Hej,hur lång tid tog det tills all svullnad försvann? Är Fortfarande svullen på ena ögat efter 4 veckor.

2014-10-09 @ 13:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0