I morgon ska jag gå till jobbet en sväng....

...känns sådär. Jags er helt vanställd ut i ansiktet. Ok att ögonen är svullna men nu har liksom svullnaden även åkt ner och gjort hamsterpåsar i gula härliga färger. Näsan ser ur som en boxares - hade ingen aning att även den skulle bli svullen....
 
å andra sidan gör svullnaden över näsroten att bekymmersrynkan mellan ögonen slätas ut - inget omt som inte har ngt gott med sig.....
 
Funder på om diskreta kläder och en snygg/ klassisk frisyr funkar bäst eller om ngt uppseendeväckande tar fokus från min märkliga uppsyn?
 
Prövade att ta lite concealer under ögonen...bilder på min allra bsta framtoning kommer här (tänkte att jag skulle vara lite "snygg" när jag sticker ut och springer...)
 
Har googlat före/efter bilder på liknande ingrepp - just nu behövdes det. Jag har hopp om att det blir bra fast just nu tvivlar jag.... Och tänker att detta har jag gjort frivilligt...och betalt för det....Jag är helt knäpp!
 
Här kommer bilder - och då ska ni veta tt min kamera är snäll..för så här ofärgrann är jag inte. Jag har som sagt lite concealer här...den nakna sanningen kommer senare idag.
 
 
Kanske kan jag gömma en del med min långa lugg?
 
Känner absolut inte igen mig....och det är inte på ett positivt vis. Skulle lika gärna kunna vara en bild på någon annan....
 
och så en frankestein-bild för den extra nyfikne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0