Operationer och teaser

Blir inget nu
 
Jag har gått ner i vikt (ngt kilo kvar)
Jag känner mig fysiskt stark
=
Jag känner mig snyggare
 
Det är STOR skillnad. Ridbyxan är nästan borta, armarna mindre, ansikten mer definierat, magen hård och rutig.
 
Känner mig till och med mer bekväm med ögonen, fast det inte blivit ngn skillnad. Sanningen är den att jag är lite ädd för att ärret ska synas mycket efetrsom att det kommer att hamna utanför ögonvrån. Då väntar jag hellre något år till dess att det blivit lite värre och ag inte kan bortse från problemet för att jag faktiskt ser mitt ögonlock när jag inte ser mig i spegeln.
 
Tänker istället fokusera i blogge mer på mig igen. Och på det jag behöver ventilera, sådant jag inte vill skriva på fejan där chefen och annat löst folk läser som absolut vet vem jag är.
 
Inte idag men en annan dag kommer bloggen att byta namn.  Har kommer lite av det innehåll som den "nya" bloggen kommer att handla om
 
"Sprang idag, igen. Såklart. Hittade en ny väg längs ån. Underbart!. Älskar att upptäcka nya vägar genom löpningen. Behövde dock göra en tekniska paus på vägen (att det alltid ska inträffa....). Bara att gå åt sidan. När jag är i den situationen att jag inte kan resa mig och gå därifrån utan att först avsluta mitt ärende inser jag att jag gör mitt ärende ca 50 cm från en huggorm. Otäckt!"
 
"Känslan av att springa drygt 14 km och tro att det är max 6.....det känslan. Jag är stark!"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men jag vill följa med om du flyttar!!!

2012-09-06 @ 09:02:02
Postat av: Tudorienne

Inspirerande! Så där stark ska jag också bli nån dag.

2012-09-06 @ 09:31:50
Postat av: Uniflora

Fan vad glad jag blir av att läsa det här! Du är grymt inspirerande - både här och på de andra ställena jag följer dig.

KRAM Fina!

2012-09-06 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0