Första gången

Var på första crawl-tillfället igår. Magiskt! Visst jag kan simma, men inte mer. En snabb instruktion senare så simmade jag bröstsim bätre än jag någonsin gjort. Simmade en längd rygg-crawl, det hart jag aldrig ens prövat förut... Sedan var det dags för crawl på riktigt... Herregud, jag som bara stänkt vatten förut drunknade faktiskt, nästan en hel längd. Idag träningsvärk :-) och jag är så inspirerad! Så taggad! Denna vecka och bästa vecka blir lite lugnare, men sen drar det igång...som jag längtar 2-3 pass simmning, 2-3 pausad löpning och 1 pass styrka.... Ironman here I come! Dessutom sa simläraren att "du är så pass duktig att du behöver inga privatlektioner utan kan komma på mina ordinarie pass" jag är så lätt att smickra :-) Herregud jag son bara stänkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0