Jag har två typer på axlarna

I det stora hela är jag i hyfsad harmoni med livet...MEN...

Vägen visra över 60 kg, en våg som boder visa 58kommanågot för att jag psykiskt ska tycka att det är ok

En ganksa besk typ sitter på min axel och berättar hgt tydligt och med beundrasvärd retorik att detta inte är ok, att jag inte tycker jag att det är ok - jag känner mig pluffisgare än pluffsigast och ser bara det i spegeln - mina komplex är värre än någonsin och jag funderar alvarligt på om vissa klädesålagg är ok att visa sig i när man ser ut som jag....

Jag kan åxå lyssna på en snällare typ som sitter på andra axeln- tyvärr är denna snällare typ en ganska mjäkig kärring som är dålig på att göra sig hörd- som säger att ag är en jävligt het MILF (2 barnsmorsa på snart 37 som är stark med bröst utan hängtendens och antydan till rutmage). MEN fan vad den snällare typen äär dålig på att argumentera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0