Förkylningstider

i Måndags gick jag och simmade....lute misstänksam mot mig själv...eventuellt var det en begynnande förkylning som lurade i näsan....Gick inget vidaer att simma, skitjobbigt faktiskt. Redan när jag kom hem kände jag att det var kört - förkylningen ett faktum.  5 träningspass gick åt skogen. Idag testsprang jag lite drygt 5 km så får vi se hur krppen reagerar på det. Går det bra kankske jag hinner klämma in en sväng i mornn på självaste julafton - det vore en fin present till mig!. Om inte annat så blir detjuldagen och sen lite simma innan i ker upp tll åre - där det blir bräda för hela slanten så länge vädret tillåter (och dagsljuset). Löparskorna och baddräkten packas givetvis ner.
 
 
Blocket bevakas nu för att se om det dyker upp en lämplig racercykel.
 
Puss och God Jul på er!  och på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0