Vad som inte är en bra idé

Ett tips för framtiden är att inte göra denna kombination

1)      Lämna blod

2)      Drick nästan inget vatten eller annan vätskepåfyllande vätska

3)      Överkonsumera espresso

4)      Drick alkohol (mer än ett glas, typ en flaska)

5)      Sov ytterst lite och det du sover ska vara en dålig sömn

Min kropp kände sig minst sagt misshandlad av detta och svarade med att igår kväll säga upp bekantskapen med mig. Jag fick en blandning av symptom som inte kan klassa på något annat sätt än en kombination av bakfylla och influensa.

Jag hade frossa, ont i halsen, snuvig, rinnande ögon, uppblåst mage, ett illamående som kom och gick, bihåle värk, huvudvärk, ömmande muskler.

Jag satt under dubbla filter i soffan och skakade, sedan vältrade jag mig till sängen och somnade bums. Idag sitter bihålevärken, halsen ontet och huvudvärken kvar. Samt ett extremt behov av vatten och avsmak för kaffe.


Kommentarer
Postat av: Linda

....och det betyder väl för guds skull att du INTE är på jobbet?

2011-11-21 @ 15:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0