Bara bra

Borde ha bytt jobb för länge sen!
Har mycket plus-flex som jag försöker halvera innan 1 dec. För att klara det har jag skurit bort allt som inte är måste-saker. resultate har vlivit lediga halv och heldagar (iaf ambitionen...) men framförallt är vinningen ett mycket, mycket lugnare arbetststempo.
Mina nya kollegor mailar, ringer och hejdar mig i korridoren för att berätta hur glada de är att det är just jag som kommer, som fick tjänsten. Har aldrig känt mig så välkommen någonsin...innan jag ens kommit. Även externt blir jag lyckönskad. Ego-boost big time.
Känner mig lugnare och mer harmonisk än på mycket länge. Har fått tillbaka tålamod. har energo kvar när jag kommer hem. Min kreativitet är tillbaka och jag vill pyssla igen.
Jag mår bra!

Kommentarer
Postat av: Tudorienne

Härligt! Det är så det ska vara, lusten att pyssla ska finnas där!

2011-11-08 @ 21:58:24
Postat av: Uniflora

Känner så väl igen det. Men det är inte rätt förrän en viss tidpunkt och nu är du där. Gött!



BRA att du varvar ner ordentligt innan du börjar på nytt. Ta hand om dig.

2011-11-09 @ 14:52:31
URL: http://uniflora.wordpress.com
Postat av: kattmamman

Det är du så väldigt värd!

2011-11-11 @ 09:29:55
URL: http://kattmamman.wordpress.com
Postat av: Linda

Tjoho visst är det en underbar känsla? :-)

2011-11-14 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0