Den "magiska" soppan och ev hunger

På begärnan kommer här recept på min soppa:

Soppa, 10-20 port
Skär följande i lämpliga bitar: 6 lökar, 1/2 vitkål, 4 morötter, 1 bit rotselleri, 2 gröna paprikor, 2-4 vitlöksklyftor.
Koka mjuka i 2 burkar krossade tomater och så mycket vatten att det täcker.
Häll i 2 påsar pulverlöksoppa (om den går att häll i varm vätska annars rör ut den i lita kall först) och 3 buljong tärningar.
Smaka av med kryddor och salt och vinäger och soja och sånt som du känner för.

mitt matchema ser ni ju i ett inlägg nedan men EGENTLIGEN ska soppan ätas 3 ggr om dagen i sju dagar. an får äta hur mycket soppa man vi samt kaffe. the och vatten och annat som inte innehåller några kalorier. Soppan ska kompleteras enligt nedan:

Dag 1: frukt (ej bananer
Dag 2: Grönsaker (inte bönor och potatis)
Dag 3: Frukt och grönsaker enligt ovan
Dag 4: 5-8 bananer och lika många glas lättmjölk
Dag 5: 6 tomater och 300gr rött kött
Dag 6: Fritt intag av kött och frukt och grönt
Dag 7: Fritt intag av råris, frukt, grönsaker och kött


Om soppan verkar magiskt på min vikt får vi se i nästa vecka. Däremot är det faktiskt så att man håller sig rätt mätt. I går var däremot en tung och hungrifg dag - gissar på att reserverna är slut och att kroppen nu måste hitta annat (jag hoppas på ridbyxlåren)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0