Vardagskul

Det kom ett brev från Coop....Här är meddelandet som jag skickade till mit ex...

Hej!
Jag fick ett så lustig brev från Coop MedMera.
Jag har tydligen ett konto där och det hade jag ingen aning om och jag har tydligen kontot tillsammans med dig....och Mannen ;) Jag har huvudkortet och ni har tydligen varsit sk sekundärkort.
Det känns ju iof kul att ha ett eget litet harem som dessutom samlar poäng till mig men jag kände ändå att det nu efter 13 år är läge att klippa banden...så jag sa helt enkelt upp ditt kort ;)
Så om du använder Coop-kortet så behöver du skaffa ett nytt.
God Jul
Tisalen


Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Haha, fy fanken vad knäppt

2010-12-16 @ 11:58:08
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0