Tung dag

Igår sa vi hejdå till allra bästaste Mormor. Det var tungt. Mycket tyngre än vad jag hade kunna föreställa mig.

Momor har ju alltid funnits där...hon har ju funnits där längre än Pappa. Nu när hon inte finns längre är vi inte många kvar...
Jag, Mamma och lillebror.... Nu ska jag inte förringa en hel bunt med kusiner, men vi har inte den där nära kontakten. Den där nära kontakten som det nu blev en mindre av. K'nns skönt att jag gift in mig i en fantastisk familj med tilhörande fantastiska släkt.

Att dagen blev tung har förstås inte bara med det att göra....Jag har inte haft ork att sörja innan. Det har varit för mycket....för mycket magsjuka och för mycket oro över mig själv....Allt kom igår, som en vårflod. Det kändes skönt, men tufft. Jag var helt slut efteråt. Är fortfarande helt slut.


Kommentarer
Postat av: Tudorienne

Stor kram. Ta hand om dig.

2010-04-15 @ 12:25:05
Postat av: Kapybaran

Inte konstigt med urladdning -och kanske tom rätt skönt?

var snäll mot dig nu!



KRAM

2010-04-15 @ 14:40:15
URL: http://kapybaran.blogspot.com
Postat av: ullebengtsson

Döden är så slutgiltig. Går inte att komma runt. Kram!

2010-04-15 @ 17:18:04
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: Sandra

Åh, såklart att du är. Man blir helt slut av såma känslor. .



Kom ihåg att stanna upp och landa ibland. I helgen kanske?? Ta hand om dig.



Kram

2010-04-16 @ 09:03:41
URL: http://barasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0