Utmanad

Utmanad av Sandra

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
* "En del av dem är ursprungligen tänkta för kontor..."
- Bo Pratiskt

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
* Nästan en gardin

3. Vad såg du senast på TV?
* Hemska Henry i morse

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
* kvart över två  - och det var rätt så när som på en minut

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
* A som är färdig på toaletten

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
* Handlade

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
* Sandras blogg ;)

8. Vad har du på dig?
* Jeans, orange tröja

9. Drömde du något i natt?
* Sover som däckad när jag får sova

10. När skrattade du senast?
* Inte var det idag i alla fall (skitdag idag)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
* tre tavlor och en tv

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
* A iförd lillssyster T mjukisbyxor (fråga inte...)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
* Skoj, annars hade jag inte svarat.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
* Film....Minns inte...törrheten hänger som ett töcken över mig

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
* En lång spavistelse, ett stort  hus som andra skulle få renovera åt mig medans jag och familjen är på ett varmt ställe.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
* Att jag är rätt bra på rugby

17. George Bush?
* Aom tur är USA´s fd president.

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
* Ska heta? De heter Storasyster A och Lillasyster T. Fler känns inte aktuellt...men vi hade Rasmus, Emil och Ida i reserv

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
* Nä, inte längre..Trivs bra här

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
* Hej och välkommen här får du sova tills du vaknar av dig själv och då kan du få somna om om du vill

Jag utmanar....äh ingen och alla....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha ha A i T´s byxor, det måste vara en rolig syn!!



Rugby.. det var som f.

2009-03-16 @ 14:35:24
URL: http://barasandra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åhhh, får jag komma till din himmel :-)

2009-03-16 @ 19:12:38
URL: http://networkingblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Kan inte fatta varför det strular när jag kommenterar hos dig...



Åhh, får jag komma till din himmel, var det jag skrev :-)

2009-03-16 @ 19:14:04
URL: http://networkingblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0