Karlar!

Can´t live with them, can´t live without them....

När vi nu väl är överens om vilka som ska erbjudas komma (fortfarande bara de närmsta men några fler än förut = 20 st) så händer detta:

Sambon: Jo vi kanse ska skicka inbjudningskort och inte bara ringa
Vi diskuterar upplägg och vad som ska stå och att de måste skickas senast tisdag.
Jag: Jag går förbi Panduro på vägen hem så att jag slipper gå efter badet på måndag
Sambon :ok, syns hemma
Väl hemma visar jag min omredigerade kladd och berättar för storasyster A att vi ska klistra på hjärtan.
Sambon: Va? Har du köpt grejerna?
Jag: Ja vi bestämde ju det
Sambon: men sån´t där måste man ju fundera lite på

Kommer vi skicka ut några inbjudningar...vet inte...

Detta verkar bli någn typ av följetong...och ni är inbjudna att följa oss på vägen fram till den 31:a juli...

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, detta verkar ju lovande. Då har jag något att roa mig med under semestern också :-)

2009-06-13 @ 16:34:42
URL: http://networkingblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0