Ond rygg vs spikmatta samt sms-tumme

Jag har ont i ryggen...

Jag tror att det beror på att jag gått på för hårt och tungt med styrketräningen i kombination med ett evigt släpande på Lillasyster T, Körande av barnvagn i snömodd, oplogad cykelväg osv med för dåligt pumpade däck och med treårig på ståbräda.

Det gör skitont...speciellt att sitta med T i knät eftersom hon inte kan sitta utan ska stå och hänga på min ena arm.

Min bröstrygg är totalt utmattad...

Spikmattan är närapå skön att ligga och sitta på, på nästan alla sätt utom att just ligga på rygg....amatöranalys: jag har stel och blockerad i ryggen som f-n. Proffsanalys: stel och öm och spänd.
Men ta mig tusan om den inte hjälper...det är ändå mycket bättre idag än igår och oändligt mycet bättre än i förrgår....men det är en lång väg kvar...snart är det spikmatta-tajm.

Till råga på allt...
Jag har fått sms-tumme...som värsta fjortisen...det är tydligen tonåringar och mammalediga som är de som drabbas....och ja det kan jag lätt köpa...har aldrig skickat så mycket smsm som nu....Jag ses ofta med barnvagnen i ena handen och mobilfipplandes med den andra.
Försökte först att skylla på det eviga släpandet av T...men den gubben gick inte sörrni....jag blev genomskådad.
Vad göra...sluta skriva sms eller byt hand eller finger....

så kan det gå

men jag ådrog ju mig en handskada av att släpa runt på storsasyter a när jag var hemma med henne (slutade i operation...) så vargör inte en rejäl handåkomma nu med...rättvist ska det väl vara antar jag...eller nå´t

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej!

Jag skriver en artikel om just "mobilfinger" för tidningen PC för Alla. Skulle du kunna tänka dig att ställa upp på en mindre intervju kring detta?

Tack!

/Andreas

2010-03-11 @ 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0