Mat...

Försöker intruducera T i matens värld. Hon har tidigare varit mycket intresserad av vad vi stoppar i munnen...hon åt även med god aptit de första gångerna hon fick pröva mat...nu har hon kommit på oss...hon äter bara liiiiite, lite innan hon blåvägrar, spottar ut och tydligt och högt uttrycker sitt missnöjje. Nä, Mammas tutte är vad T vill ha. Nu funkar mateoch gröt intruduceringen inte alls...läge för uppehåll och se om hon blir intresserad på nytt.

Idag har hon fullkommligt hängt fast i min bröstvårta hela dagen....mat nej tack! Mammas tutte ja tck!

Jag som hade hopp om bättre nattsömn ioch med ett grötmål om kvällen...verkar dröja

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh här är en till envising!! Helt plöstligt är gröt inte lika kul längre!! HJÄLP, jag behöver sova :-(



Hon blir lycklig som en jag vet inte vad när jag tillslut slänger fram tutten, vevar och viftar med armar och ben som att hon inte fått mat på 10 timmar!! Sabla ungar....

2009-02-10 @ 21:21:42
URL: http://barasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0